150dni do:

Partnerzy projektu

Aktualności

Konkurs na hasło...

opublikowane: 23 mar 2014, 17:16 przez Repo Przedszkole   [ zaktualizowane 23 mar 2014, 17:17 ]

Grupa Organizacyjna  Projektu "20 września - Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka" -  zaprasza łódzkie przedszkola miejskie do udziału w otwartym konkursie na hasło skandujące.
Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie hasła, które stanie się zawołaniem przewodnim sportowego Ogólnopolskiego Dnia Przedszkolaka w dniu 20 września 2014 roku. Hasło może zawierać treści promujące imprezę, Miasto Łódź i edukację przedszkolną.

W zakładce "Do pobrania" znajduje się
"Regulamin konkursu na hasło skandujące wykorzystywane podczas Ogólnopolskiego Dnia Przedszkolaka w dniu 20 września 2014 r."

Goście z Bukowca w Przedszkolu Miejskim Nr 71 w Łodzi

opublikowane: 23 mar 2014, 16:33 przez Repo Przedszkole   [ zaktualizowane 23 mar 2014, 17:01 ]

W dniu 20 września 2013 roku uroczyście obchodziliśmy w naszym przedszkolu II Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka. Już od rana w przedszkolu trwały gorące przygotowania do przyjęcia gości z Zespołu Szkolno–Przedszkolnego w Bukowcu. Po wspólnej zabawie na rynku Manufaktury dzieci z Bukowca z Panią dyrektor Aliną Kmiecik i nauczycielkami zostały zaproszone na pyszny przedszkolny obiad. Goście po obiedzie chętnie zwiedzili nasze wspaniałe przedszkole, a następnie odbyły się zabawy integracyjne. Dzieci chętnie bawiły się też na zamku dmuchanym. Na pamiątkę pobyt w naszym mieście dzieci otrzymały album o Łodzi upominki (breloczki, czapki i worki z logo Dnia Przedszkolaka oraz bransoletki). Dzień ten był dla wszystkich dzieci pełen niezapomnianych emocji i wielkiej radości, a wzajemnym podziękowaniom i uściskom nie było końca. Na pożegnanie Pani dyrektor Alina Kmiecik w podziękowaniu za „ciepłe” przyjęcie wręczyła na ręce Pani dyrektor Elżbiety Przybysz książkę dla przedszkola i jednocześnie zaprosiła nas do swojej szkoły. Wspólnie spędzony czas długo będziemy wspominać.

20 września 2013 w Przedszkolu Miejskim Nr 71

Zabawa i Ekologia czyli Dzień Przedszkolaka w Przedszkolu Miejskim Nr 208 w Łodzi

opublikowane: 3 lis 2013, 02:44 przez Repo Przedszkole   [ zaktualizowane 10 lis 2013, 10:43 ]

Podczas obchodów Ogólnopolskiego Dnia Przedszkola w naszym przedszkolu gościłyśmy 15 dzieci
z Przedszkola Specjalnego przy ZSS w Zduńskiej Woli oraz 25 dzieci z Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Głownie, nauczycieli oraz dyrektorów placówek. Po powrocie z rynku Manufaktury zaprosiliśmy gości na obiad, zaprezentowałyśmy wystawę prac plastycznych oraz fotoreportaże z działań podejmowanych wspólnie przez nasze placówki w ramach Sieci Przedszkoli i Szkół Ekologicznych w Łodzi. Po obejrzeniu wystawy zaproszeni goście i nasze przedszkolaki wzięli udział w zabawie tanecznej, konkursach ekologicznych, mini zawodach sportowych, które odbyły się na sali Klubu Sportowego"Gwardia".
Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do przedszkola na podwieczorek oraz słodkie "co nie co" Zaproszone dzieci otrzymały w prezencie od naszych przedszkolaków samodzielnie wykonane trójwymiarowe obrazki, przedstawiające rośliny, zwierzęta i owady charakterystyczne dla naszego regionu. Nauczyciele otrzymali foldery informujące o zabytkach Łodzi, regionalnych imprezach, działalności łódzkich muzeów oraz kubki z logo Dnia Przedszkolaka i Sieci Przedszkoli i Szkół Ekologicznych w Łodzi. Dyrektorzy oprócz kubków otrzymali również książki opowiadające o historii naszego miasta oraz o  współczesnej Łodzi. Nadszedł czas na zabawę w klasach, wymianę wrażeń, wspólne działania plastyczne... i powrót do domu. Przed siedemnastą pożegnaliśmy gości pląsami harcerskimi o tematyce przyrodniczej. Wszyscy szczęśliwie powrócili do domu.

Dzieci z Głowna i Zduńskiej Woli w PM Nr 208

Dzieci z Sieradza gościły w Przedszkolu Miejskim Nr 126

opublikowane: 3 lis 2013, 02:23 przez Repo Przedszkole   [ zaktualizowane 10 lis 2013, 10:27 ]

Przedszkole Miejskie Nr 126 w Łodzi gościło w swoich skromnych progach kolegów i koleżanki z Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Sieradzu. Spotkanie rozpoczęte wspólnymi zabawami na rynku Manufaktury w Łodzi było kontynuowane w naszym przedszkolu. Gospodarze przygotowali krótką prezentację artystyczną, zjedliśmy wspólny obiadek, bawilismy się w naszej sali w kacikach zabaw, gralismy w gry ściganki, domino i memory a także rysowaliśmi . Pani dyrektor podarowała wszystkim dzieciom słodkie upominki a dzieciom z Sieradza pamiatkowe znaczki z logo przedszkola, piękne worki z logo Dnia Przedszkolaka, bransoletki, maskotki.
Na zakończenie przkazaliśmy przedszkolakom z Sieradza upominki i pamiatkowy album o naszym przedszkolnym życiu w mieście Łodzi. Goscie wpisali sie do przedszkolnej kroniki i zapraszjac nas do siebie pozegnali się. Miło było goscić dzieci w tak ważnym dniu. Wspólne świetowanie jest bardzo miłe, mamy nadzieję że nasi goscie czuli sie u nas dobrze i będą długo nas wspominać.

Pozdrawiam Magdalena Jan-Ander PM  Nr 126

Przedszkolaki z Sieradza w PM Nr 126

Sportowy Dzień Przedszkolaka w Przedszkolu Miejskim Nr 110

opublikowane: 3 lis 2013, 01:57 przez Repo Przedszkole   [ zaktualizowane 10 lis 2013, 10:25 ]

W Przedszkolu Miejskim Nr 110 w Łodzi, a dokładnie w naszym ogrodzie odbyła się Spartakiada Sportowa. Wszystkie dzieci dostały pamiątkowe medale, wspólnie recytowaliśmy wiersz Abecadło a potem zostało tylko kilka minut na zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Wręczyliśmy naszym gościom z Poddębic pamiątkowe zakładki z logo naszych przedszkoli, słodkie paczki oraz na ręce pani dyrektor przekazaliśmy prezent - antyramę z wizerunkiem Manufaktury, logo naszych przedszkoli... wszystko wykonane techniką cyfrową z wykorzystaniem zdjęć naszych przedszkolaków. Przedszkolaki z Poddębic wyjechały od nas o 15.00.
Pozdrawiam. Ewa Nagel

Goście z Poddębic w PM Nr 110

Dzień Przedszkolaka w Przedszkolu przy Zaciszu...

opublikowane: 3 lis 2013, 01:08 przez Repo Przedszkole   [ zaktualizowane 10 lis 2013, 10:25 ]

Przedszkole Miejskie Nr 52 w Łodzi gościło dzieci z Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Sochaczewie. Wspólnie bawiliśmy się z Panią Urszulą Pakułą na Rynku Manufaktury. Przedszkolaki z Sochaczewa zaskoczyły wszystkich swoim pokazem scenicznym. Dyrektor Barbara Maślanka i dyrektor Renata Trzos były bardzo dumne z występu dzieci. Była wspaniała zabawa na dmuchawcu, a Kotek Łódzkiej Policji chętnie pozował z nami do zdjęcia. Zaprosiliśmy naszych gości do Przedszkola przy Zaciszu na gorący, smaczny obiad i wspaniałą zabawę. Panie poszczególnych grup przygotowały mnóstwo atrakcji dla dzieci.  Rodzice dzieci z grupy IV zaangażowali się w przygotowanie atrakcji dla gości. Wykonaliśmy wspólnie prace plastyczną zaśpiewaliśmy hymn przedszkolaka a Pani dyrektor zdmuchnęła w imieniu wszystkich dzieci świeczkę na torcie. Wspólne obchody Dnia Przedszkolaka zostały zakończone bardzo słodko.

Przedszkolaki z Sochaczewa w PM Nr 52

"Radość" w Przedszkolu Miejskim Nr 47

opublikowane: 20 paź 2013, 14:33 przez Repo Przedszkole   [ zaktualizowane 10 lis 2013, 10:22 ]

Do naszego przedszkola przyjechały dzieci z Przedszkola Miejskiego nr 27 "Radość" z Kalisza. Pani Dyrektor przywitała dzieci, które brały udział w obchodach Dnia Przedszkolaka w Manufakturze. W tym czasie nasze przedszkolaki uczestniczyły w teatrzyku zamówionym przez Radę Rodziców - miały malowane buzie, śpiewały Hymn Przedszkolaka. Gdy tylko w przedszkolu pojawili się goście, wszyscy stanęli w pełnej gotowości i oczekiwali na swoich kolegów i koleżanki z Kalisza. Specjalnie na tę okazję dzieci z naszego przedszkola przygotowały program artystyczny, który bardzo podobał się gościom. Wszyscy klaskali i śpiewali razem z nami. Dzieci z Kalisza również zaprezentowały swój program artystyczny. Potem wszyscy zasiedli do pysznego obiadu jaki przygotowały dla nas panie kucharki, a po obiedzie zwiedziły nasze przedszkole, plac zabaw i udały się w drogę powrotną do swojego przedszkola.

Pozdrawiam - Aleksandra Boratyńska

Przedszkolaki z Kalisza w Łodzi

Bal w Przedszkolu Miejskim Nr 170

opublikowane: 20 paź 2013, 14:02 przez Repo Przedszkole   [ zaktualizowane 20 paź 2013, 14:04 ]

Już po raz trzeci w naszym przedszkolu świętowaliśmy Dzień Przedszkolaka. Był to wyjątkowy dzień ponieważ gościliśmy u siebie koleżanki i kolegów z Przedszkola Nr 1 z Konstantynowa Łódzkiego. Po atrakcjach na Rynku Manufaktury zaprosiliśmy ich do wspólnej zabawy na balu specjalnie zorganizowanym z okazji naszego święta oraz na pyszny obiad. Na pożegnanie wręczyliśmy dzieciom ordery i upominki oraz wymieniliśmy się pamiątkami.
Pozdrawiam Dorota Tobiasz.

Przedszkolaki z Konstantynowa Łódzkiego

Goście z Sękocina w Przedszkolu Miejskim Nr 133

opublikowane: 20 paź 2013, 13:47 przez Repo Przedszkole   [ zaktualizowane 20 paź 2013, 14:07 ]

Przedszkole Miejskie 133 w Łodzi w Dniu Przedszkolaka gościło dzieci z Przedszkola w Sękocinie.    Pozdrawiamy.

Przedszkolaki z Sękocina w Łodzi

"Niebieskie Kurteczki" w Manufakturze...

opublikowane: 26 wrz 2013, 13:32 przez Repo Przedszkole   [ zaktualizowane 26 wrz 2013, 13:39 ]

Relację otrzymaliśmy od Teresy Pawlak - dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr 154 w Łodzi

Dzieci z Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie, które były naszymi gośćmi, bawiły się świetnie
w Manufakturze gdzie wyróżniały się ubiorem (niebieskie kurteczki). W naszym przedszkolu Nr 154 wspólnie  świętowaliśmy przy dobrym jedzeniu i muzyce biorąc udział w różnych konkursach. Dzieci z obu przedszkoli cieszyły się z poznania nowych kolegów. Na pożegnanie wymieniły  się drobnymi upominkami. Wzajemnym podziękowaniom i uściskom nie było końca...